V I L A

Kimono eller vad detta plagg kallas för kommer från VILA
Vila är något jag gjort under helgen.
Phju haft lite feber och genomförkyld.
Skulle egentligen varit på familjefest igår hos min syster.
Hennes barn har fyllt 20 och 23år och 20 åringen är hemkommen från USA efter ett år av studier där.
Så trist att man ska bli sjuk mitt i allt.
Men idag är jag på benen igen:)
Har tvättmaraton och det är tur att man kan hänga ut all ren tvätt i den blåsiga vinden.
Så fint med spets och fransar i sommar.
Nu ska jag samla ihop min trio för vi ska iväg till tandläkaren med Alexandra som har äran att få laga sitt första hål:( trist men sånt som måste göras även om det är sommarlov:)
 
Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så trist att vara sjuk. Hoppas du blir riktigt pigg fort igen och kan njuta av sommaren.
Fin kimono du hittat!

angelicasvarld.blogg.se

SUper vacker - den där kommer ju bli perfekt nu u sommar!!

ullie

oj vafin den va.
usch inte kul att vara sjuk vännen . Skönt att du e piggare nu stor krya på fortsatt kram :D

elisabeth

åå vad fin :)
joo roligare saker än att gå till tandis finns det ju...