En doft av timjan

 
Denna vardagsmat som måste handlas och tillagas varje dag.
Ibland har man ingen fantasi alls och dessvärre när barnen inte gillar samma mat som mig.
Tjejerna fick nuggets med makaroner för det vet jag att de äter.
Jag och Alex tog en varsin crispy kycklingburgare med ugnsrostad potatis.
 

Dukat o klart bara att hämta hem barnen som är hos grannarna.
 

 
Tänder ljus även om det är ljust ute vid middagstid.
 
Älskar doften av färska örter

i kväll blir det läggdags samma tid som barnen,känner mig så tung i huvudet funderar om det kan vara pollen?
Trött orklös med huvudvärk.
 
Sambon är bortrest åkte till Madrid i söndags och idag kom de till Barcelona.
I morgon åker han tillbaks till Madrid för att hälsa på och bo hos sin bror som bor där.
 
 
Nu ska jag ta och hämta hem mina skatter som leker hos granntjejerna.
 
Önskar dig en trevlig kväll.
 
 
 
jannice lindell

Min sambo känner av pollen så det kan mycket väl vara det. Eller han tror att det är pollen och den brukar ju komma i mars-april för honom.. Kram

pillan

Jamen alltså jag lagar nästan två olika rätter varje dag... usch vilka bortskämda barn man/jag har :/
Såg nån kvinna på tv som hade exemplariska ungar som åt typ allt...?! Suck

Kramis P