En lasagne och semesterplanering

 
Idag följde Alexandra med oss till träningen på knatteskutt:)
Tjejerna fick testa på dans denna gång.
Kan till viss del tycka att åtminstone Engla är för stor för gruppen men vi fortsätter och testar på olika sporter,så länge barnen har kul så får de fortsätta.
Jag kan tycka att det är för mkt lek o för lite sport
Som t ex när gruppen skulle spela volleyboll använde de ingen boll de hade ballonger.
jaja nog om det nu ska vi inte hänga upp oss:)
 
Lagade i alla fall en god söndagsmiddag.
Lasagne  är ngt alla i familjen tycker om så det blev enkelt.
 
 
Barnen har kompis här och jag ska sätta mig tillsammans med tonåringen och fortsätta bestämma vart vi ska resa i sommar. Det ryktas ngt om Fjällbacka, ja varför inte när vi ändå är på västkusten.
Som sagt nu ska vi planera semester minsann :)
 
Hoppas ni får en fin söndagskväll
 
 
 
jannice lindell

Fjällbacka skulle jag med vilja åka till. Verkar så fint där!
Gott med lasange och häftig servett. Köpte du dom? Kram

jannice lindell

Fjällbacka skulle jag med vilja åka till. Verkar så fint där!
Gott med lasange och häftig servett. Köpte du dom? Kram

ullie

åhh men hur gott såg det inte ut då . mmm
hi hi din lilla sötnöt.. ja jo jag blev nog rätt så nöjd me skåpet himla skillnad att måla det det gjorde ju allt!! vill ha flera skåp m ingen plats. vill ha me några lådor oxå i nåt . ska måla en byra till tjejerna . bara få hem den då den står hos min kusin =)
Älskar fjällbacka va ju där i sommras me :D
kram o ha en fin måndag natti