Kvällsfika

 
Idag har det duggregnat i princip hela dagen och varit grått grått grått....
Tids nog kommer den efterlängtade våren.
Börjar längta efter sol o värme man är ju blek som ett lakan denna årstid,  typ genomskinlig:)
 
 
 
 
Nova somnade tidigt i kväll så jag och Engla kvällsfikade själva,
Gröna äpplen med kanel är ju bara så gott.
Intalar mig att det är lika gott som en kanelbulle fast betydligt nyttigare:)
Jag måste sluta med bröd eller åtminstone dra ner på det och inte äta det varje dag.
Saknar inte bröd alls om mornarna men däremot frestas jag av bullar/kakor om det finns hemma;)
 
Nu ska jag ta och ringa god natt till min stora tjej som är på läger med skolan och jag hoppas att hennes hosta är bättre,stackarn låg sjuk i 40 graders feber under sportlovsveckan.
Tur att hennes pappa kom hit med cocillana för det är den enda hostmedicin som hjälper.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ullie

sånt där gillar mina skatter me äpple o kanel hihi
jätte fina bilder du bjuder på tok gillar såna tavlor måste beställa nån snart :D kram

jannice lindell

Hä'r har det varit grått och kallt.. BURR!!! Hoppas våren anländer snart. KRAM

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Jag försöker också dra ner lite på bröd-intaget, men det är så svårt. Skulle kunna leva på bara smörgåsar :).

Kramar

pillan

Hello sweetie
Här håller jag tummarna för en stor sol idag, det har nämligen utlovats! Allt blir så mycket trevligare (förutom hemmet där allt damm syns...)
Vi har ju sportlov denna veckan men vi åker till fjälls först i morgon. skönt ska det bli!

Kram P