Nike air max thea


Nytt till mina fossingar :)
Fastnade inne på stadium ett bra tag för att prova skor men denna Nike air max thea  vann överlägset.
Så grymt skön.
Så grymt snygg.
 
Hej Onsdag
 
Vaknade bredvid Engla  i morse igen:) så mysigt.
Vi hade sovmorgon till 7.00 men hantverkarna satte skräck i mig redan 6.20 då de körde igång på övervåningen.
Engla hade studiedag från skolan så vi lämnade Nova på förskolan och fick lite egentid tillsammans.
Vi åkte till Täby C och shoppade loss lite smått o gott.
Vi lunchade på Mc Donald´s och där träffade vi minst ett tiotal skolkompisar från Englas skola:)
Tydligen åker alla till Täby när det är studiedag;)
 
Så mysigt att få tillbringa dagen ensam med min Engla:)
Hon är ju så snäll o hjälpsam.
Hon har blivit så stor.
Oftast ska barnen spela ut varandra här hemma och det är så mkt lugnare att få vara med en i taget.
 
 
 
Riktigt varmt har vi haft också,höll på att smällt bort i bussen.
 
Nu ska grannbarnen skickas hem och mina ska hoppa i sina pyjamaser sedan gör vi kväll.
 
 
jannice lindell

Kul med shopping och härligt att köpa nya skor. Vet många som köpt dessa skor och är nöjda över dessa :) Kram

ullie

Verkligen snygga. skrev ja ju på insta me men :D ...
Visst är det så skönt att ha lite egentid med var o en . det behövs.
Ha en fin fredag o start på helgen kramiz

elisabeth

hej hopp vad det händer grejor här,både med bygget o med din blogg,snygg design :) tänk om man kunde ha en lika snygg själv ;)
shopping är alltid kul spec då man kan göra det med ett av barnen....jag och N var iväg själva i lördags,nice!! :)
hoppas allt är bra i stora staden,kram