solförmörkelse snö och rocka sockorna


Påskgodiset som jag och Engla köpte häromdagen ;)
Vi har tjuvstartat lite denna Fredag.
 

Hej Fredag
 
Vilken dag vi har både sett solförmörkelse och vi har rockat sockorna :)
Gräsmattan har dessutom blivit vit,vi som haft en fantastisk fin o solig o varm vecka.
 
Hämtade Engla tidigt så vi kunde handla kvällens middag tillsammans ;)
Sedan hämtade vi upp Nova på vägen.
Tjejerna (alla tre) har haft kompisar här ikväll.
Dessutom fick jag min Emmaljunga såld i kväll jippie äntligen blev vi av med den.
 
Sambon kom hem från Barcelona/Madrid och hade med sig en liten present till mig :)
 
Nu kan jag dofta gott
Söta små mini flaskor ;)
Nu tjatar barnen att vi ska spela spel så dags att göra det då;)
 
Får uppdatera hur det går med husbygget under helgen också.
 
Önskar dig en härlig o trevlig Fredag