Att visa sin tacksamhet med en blomkvast


 
Efter barnen var lämnade på skola/dagis så passade jag på att köpa med mig en liten tack blomma till läkaren som ville skicka mig till magnetröntgen,ville bara visa min uppskattning att ngn tog mina symptom på fullaste allvar.
 
Tack till  er som lämnat så fina kommentarer till mig också.
Jag blir så glad och jag trodde inte en enda skulle skriva en kommentar då jag blev så personlig här i bloggen.
Jag har svarat er allihop :)
 
Jag ångrar inte en sekund att jag gjorde denna magnetröntgen på min hjärna.
I min värld och i mitt huvud var det värsta redan färdigställt.
Det var ngn som sa att jag skulle ångra denna magnetröntgen ?
Väldigt klumpigt sagt enligt mig för oavsett om de hittat ngt så hade jag kanske kunnat få hjälp i tid.
Att bära på denna jäkla oro i två-tre år är inte ok.
 
Till något helt annat :)
Vi har sooool här i Sthlm det är underbart väder hoppas vi får njuta av mer sol o värme nu framöver.
 
Tänkte även ta bilder på Englas nya rum har totalt missat det?
Så nästa inlägg får helt enkelt bli bilder från Englas rum.
 
Lunch nu sedan ska jag och Björn i väg på möte i eftermiddag.
Tur min Alexandra är så stor o duktig som kan hämta o passa sina småsystrar.
Det är guld värt för oss som inte har någon annan.
 
 
Ha en fin dag
 
 
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Underbart att vi äntligen fått lite sol!! Och tack för tips på webbdesign, ska gå in och spana på hennes sida :). Kramar

Kristin/onlyfemale.se

Vad gulligt av dig! Så skönt att du fick träffa en bra läkare och att resultatet var bra.

Kram på dig!

Inredning & Guldkanter

Jag hoppas du får svar snart på magnetröntgen och att det är bra. Så jobbigt med oro. Underbart med sol! Det påverkar mig väldigt mycket om jag får lite ljus och värme. Men varmt var det inte så idag iof men soligt:) Kram Pernilla

ullie

klart du inte ska ångra dej din toka :D mysigt o gulligt gjort.
skönt när de e stora o kan ta hand om varandra en stund det av lättar så mycket.
ha en fin start på veckan fina du kramaaaaaaaaaaaaaam

Maria

Gulligt gjort utav dig!
Här är det så grått & blött så jag tror att det är höst i stället för vår...

Kram kram

Mamma mindy

Så fina gula rosor:) Ha en fin tisdag.kram

jannice lindell

Den där doktorn måste ha blivit glad =)

elisabeth

vilken gullig gest...han/hon (vägrar skriva hen) måste ha blivit jätteglad :) nyfiken som man är så undrar jag var det ngn på vc eller privat?
ta nu hand om dig,kram <3

Svar: Det var en HAN :) Vill inte skriva ut namnet här men på husläkarmott:) kramar
mammansprinsessor

elisabeth

lite sent svar..men jag tror nästan jag vet vem det är :)

Svar: Jaså hur vet du det hihi?
mammansprinsessor

elisabeth

vet inte men t r o r *ler*

Svar: Hmmmm..... nja börjar på A :) är det samme du tänker på?
mammansprinsessor

elisabeth

aha...nej det var det inte den jag tänkte på börjar på H....men vet faktiskt vem A är om det är samme som är kvar....haha nyfiken i en strut e man :P

Svar: såklart man ska vara nyfiken:) och han slutar på L kan jag säga haha men vem kan H vara då?haha nä jag har gått klart där nu inga mer orosmoment :)har ju fått klippkort efter allt.
mammansprinsessor

elisabeth

haha ja det du....han ar kanske slutat,var ju ett tag sen jag gick där :)
ja uvudsaken att du mår bra så slipper vi grotta mera i detta.... ;) kram