Mittiveckan

Min älskade skoltjej idag på väg hem från skolan.
 
Hej mittiveckan
Startade denna dag med träning, hoppade in på ett cirkelpass på en och en halv timme:)
Så skönt att slippa dra iväg kvällstid och träna.
Vilken dag vilket sommarväder vi fick till efter en morgon med spöregn :)
 
Så härligt att snickesnacka med denna tjej.Hon berättade att kungliga operan varit på besök på skolan.Hennes klass hade fått se på balettuppvisning samt fått prova en riktig balettsko minsann.
Hade tid hos optikern idag för att kolla syn på linser o glasögon
Jäkla meck det där med synen efter man har fyllt 40 :(
Skulle behöva både terminalbrillor o läsglasögon och vanliga o linser och......
Men fick tips om att köpa nya glasögon med progressiva glas.
Att hitta glasögon tar ju sin lilla tid, det är ju jättesvårt.
Så jag måste ta mig tiden att göra det snart.
 
Sprang även på min äldsta dotter inne på hemköp där hon praktiserar denna vecka:)
 
Nu ska jag fortsätta att sova:) somnade vid åtta då jag nattade Nova och vaknade upp att jag missat borsta mina tänder;) kan inte sova om jag missat en sådan viktig sak :)
 
 
Hur är det för dig kan du lugnt sova vidare med smink och oborstade tänder?
 
 
Glöm inte att vara med och tävla om den fina klänningen från Geggamoja.
 
 
ullie

hi hi nää är inte ofta att ja somnar i från sånt faktsktiskt men tycker det e jobbigt i bland då man blir sååå trött i soffan att man inte ens tar sej till toa o fixa sej innan natten :D

Ha en jätte fin torsdag kramar

jannice lindell

Härligt med cirkelpass.. Älskar dessa pass när det väl blir sånt här hos oss varje vecka i vårt korpen lag! :)

Ha en fin dag. kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Nej fy! Kan inte somna utan tandborstning och Flux...

Natalia Richardson

Du blir bara vackrare med åren.
Nej måste borsta tänder och tvätta ansiktet varje kväll.
Tack för din fina kometer.

Svar: Tack snälla:) ja då är vi fler som inte kan sova utan rengöring haha tur vi vaknar:) kram
mammansprinsessor

elisabeth

hehe....jag är ofta så förbannat trött om kvällarna,och har jag väl somnat så då får det banne mig vara....även fast jag föredrar att sminka av mig först!!