Mors dag hela dan på Grönan


Tjenixen här står jag med mina underbara 4 kids och sambo.
 
Bestämde mig för typ två tre månader sedan att på mors dag så firar vi på grönan med barnen.
Förra året blev jag typ helt bortglömd det var husbygge och en massa annat som kom i kläm.
Det enda jag liksom bry mig om är att få vara med alla 4 och hitta på ngt kul.
Det tycker jag att vi har haft idag:)
Känner mig som en stolt mamma till 4 :)
 
 
Pausa med lite pannkakstopp
Syster och bror hand i hand så gulligt då:)
 
Fina svärdotter Madeleine :)

Den kallaste dag jag någonsin besökt grönan men vi hade roligt och det är huvudsaken.
Kö tiden var inte så där galet lång som den brukar ;)
Köpte mig en kaffe för att tina upp mitt finger som typ var bortdomnat,mot kvällen så kom solen och värmde lite men gud så blåsigt o kallt för att vara sista maj.
 
Åkte sedan hem och lagade en sen middag och jag fick så fina morsdag presenter av mina barn som jag får visa i morgon:)
 Nu väntar sängen.
 
Tack mina fina underbara barn för att jag får vara eran mamma.
Jag har nu firat 24 år som mamma:)
Helt magiskt.
Anneli

vilken lycka❤️Att få umgås hela familjen då ä man rik💞

Svar: Ja så är det verkligen:) kramar
mammansprinsessor

ullie

HAR ALDRIG VARIT DÄR MEN VERKAR MYSIGT. KUL ATT MADDE VA M OXÅ HON TILLHÖR JU FAMILJEN NU :0)
härligt att vara alla

ha en fin start på månaden kära du kramizar

jannice lindell

Hörlig dag ni har haft på grönan!