Sänghimmel

Denna bild skickade Alexandra till mig och jag trodde först det var Englas rum som var klart haha önsketänkande.
Sänghimmel är ett måste i Englas nya rum så den ligger just nu på ICA och väntar på att hämtas ut.
En vit med tjusiga volanger och jag tänkte sätta i en ljusslinga i den också.
Alltså det finns så mkt fint till tjejerna.

Nu har ju Engla inget alls som är grått i hennes rum men det blir mkt vitt och kanske vi kan bryta av med någon fin puderrosa ton ;) lite pom poms o mysig belysning,beställde  även en varsin fönsterlampa i rose guld till Alex o Engla som har rummen brevid varandra.
 
På Tisdag kommer kommunen då vi har slutsamråd och jag ber till högre makter att vi  har byggt rätt:)
Vilken jäkla mardröm annars.
Men såklart att vi gjort det och kan flytta upp våra grejer och tjejerna får sina efterlängtade rum wow så häftigt;)
 
 
 
Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Spännande att det närmar sig slutet för bygget. Och så kul att få dekorera tjej-rum helt från början, det finns ju så mycket fina saker att välja mellan.
Må så gott!

jannice lindell

så himla fint med sänghimmel=)

Kristin/onlyfemale

Men vad fint!! Sänghimel är ju så otroligt fint, har alltid varit en dröm sen jag var liten men tyvärr skulle det nog inte gå hem hos mina söner;)

Kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad fint! Kan tänka mig att det skulle bli fint hemma hos er. Håller tummarna att det går bra med kommunen. Kramar

Natalia Richardson

Å hoppas allt går bra på torsdag.
Så lyckliga flickorna skulle bli att få sina rum då.
Tack för din gulliga komentar vännen,kram.

Svar: Det var igår:) och det gick bra:) så nu bor Engla o Alexandra uppe:) kram
mammansprinsessor