Tävling

 
Tävlar ut denna superfina och mjuka klänning från geggamoja i storlek 134/140
 
Reglerna är busenkla du lämnar bara en kommentar att du är med och tävlar.
Glöm inte att uppge din e-post så jag kan kontakta dig om du vinner :)
 
Tävlingen är i samarbete med babyshop.se
 
Tävlingen pågår till 8 Maj
 
Lycka till
 
pillan

Såklart att jag är med och tävlar! Geggamoja har ju superfina och sköna kläder!

Kramis P

Erika

Jag vill vara med och tävla! Den skulle passa Mira fin fint :). Hoppas på tur nu.
Kram

ullie

precis felicias stl den hade hon gillat är jätte gärna me

angelicasvarld.blogg.se

JAG hade gärna tävlat om klänningen - super fin! Tyvärr är dottern för stor...

EN härlig dag önskar jag dig!

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Jag är gärna med och tävlar. Hoppas på tur!

Kristin

Frågade Nova om hon ville vara med och tävla och det ville hon. Man vet ju aldrig om kläderna får godkänt nuförtiden men denna fick tummen upp :) Alltid kul med klädder som både mamma och dotter gillar!!