Vad äter du efter Träning


Idag fick jag till ett spinningpass och efter det var det core/balans :)
Känns så gött efteråt.
 
Sedan kommer man till den där lunchen.
När jag kommer igång med träning så blir jag automatiskt nyttigare:)
Känns liksom bortkastat att äta skräpmat.
Så idag stekte jag grönkål tillsammans med knaperstekt bacon toppat med valnötter.
Det var faktiskt jättegott.
 
Att äta nyttigt har blivit viktigt för mig jag tänker åtminstone nyttigt :)
Önska bara att resten av familjen kunde haka på men det petas o gnälls så fort jag gör något som känns hälsosamt.
 
Har du tips på nyttig och god mat så dela gärna med dig:)
 
jannice lindell

Det blir olika efter träning för mig..Så gott det där såg ut och härligt med spinning=)

Kristin/Onlyfemale

Vad gott det såg ut.
Samma sak för mig, försöker tänka på vad jag äter nu när jag tränar. Har extremt dålig karaktär när jag inte tränar. Som de senaste 4 dagarna som varit utan träning pga halsont, då har jag istället legat i soffan och tryckt i mig choklad. Så dumt men men. Ikväll är det träningsdags:)

Omelett är en en ny hälsosam rätt som jag ofta gör. Sen försöker jag äta rent, tex mycket grönt ocj naturlig mat.

Kram

Fröken M

Det där såg ut som en lunch helt i min smak !
En favorit här är annars tomat, gurka, rödlök, fetaost, knaperstekt bacon, pinjenötter och citronpeppar :)
Kram