Höstlovet är över


Slut på lååånga mysiga frukostmornar med nygräddat bröd och goda smoothies.
I alla fall på veckorna.
Höstlovet är över barnen är på skola och dagis.
Solen skiner och vi kan fortfarande cykla även fast vi är inne i November månad.

Denna morgon blev det som alltid rostat bröd och ett glas mjölk till kidsen.
Jag är glad att jag ens får i barnen frukost under veckodagarna:)
Själv äter jag i lugn o ro när jag kommer hem igen.

Dags att ta tag i den härliga måndagen har en himla massa papper som väntar på mig.
Önskar dig en härlig start på veckan.
 
Susana

Så mycket gott!

jannice lindell

Höstlovet är över här med... Gick fort men skönt var det att inte behöva gå upp i ottan här=) Mysiga bilder. Ha en fin vecka. Kram Jannice

Netti Starby

Det ser riktigt gott ut :-D Kram

Mirre

Ja nu är det vardag igen och vi börjar med vabb =D, men ohh helgfrukost brukar vara godare, här brukar det dock vara lite stirr vem som äter snabbst och tar hand om en otålig tös, skratt

Maria

Ja det där lovet gick alldeles för snabbt.
Kram

www.fyrabarnsmamma.webblogg.se

God frukost! Höstlovet gick alldeles för fort. Kram

Kristin/onlyfemale

Mums vilken goooood frukost!

angelicasvarld.blogg.se

Å så mysigt å va gott allt såg ut! Gillade smothien i karaffen - så snyggt! Har bara haft vin och jos i min men kanske ska prova på smothie! ;-)

Svar: Känns lite lyxigare så :) kram
mammansprinsessor

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Åh vilka härliga frukostbilder! Tack för inspirationen till helgens frukost!!
Har du något recept till smoothien?
Kram

Svar: Tackar så mkt, smoothien gjorde jag av vaniljyoghurt frysta blåbär banan mango denna gång:) kram
mammansprinsessor

Jessy

Gud vilka mysiga bilder och va hungrig jag blev haha! :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh vad gott!