Intervju om bilbarnstolar


Blev tillfrågad för en tid sedan om jag ville vara med i babyshops föräldrapanel :)
Nu finns det en liten intervju med mig på deras blogg  ang bilbarnstolar
 
 
Titta gärna in på babyshop.blogg och läs vad jag har svarat  om månadens babyshoptema här
 
 
 
 
angelicasvarld.blogg.se

Men va kul - å vilken bra intervju!

Anonym

Ohh ska in och kika =D

Netti Starby

Vad roligt att du fick vara med i en intervju och det måste jag absolut läsa! Kram

Natalia Richardson

Kan inte hitta interjuven.

Cissi

Ska absolut in och kika ;)

Amanda

Vilken söt liten tjej! Gå gärna in här och tävla om ett mobilskal, som du får designa alldeles själv : http://amandahans.se/2015/november/tavling-mitt-egendesignade-skal.html . Kanske med bilder på dina barn? Stor kram!

MADDISENJ.SE

Vad roligt, det ska jag kolla in!

Maria

Så spännande, ska in o kolla
Kram