Mckinley och Canada Snow

 
Nu kan även Nova vara varm om foten.
Är ju inga minusgrader här direkt men vi kör på kängor när det är förskola.
Jag lämnar alltid ute halv åtta på morgonen så det är nog skönt med en varm sko.
 

Är så glad att vi lyckades övertala henne till ett par svarta kängor i stället för ett par rosa:)
Vinteroverallen och jacka/täckbyxa är allt i rosa så det får räcka.
McKinley har vi aldrig testat förr men fodrad och vattentät grovmönstrad sula känns som ett måste till vintern.
 
 
Alexandras nya snygga mössa från Canada snow köpte vi på scorett och jag tycker det finns så mkt fint i detta märke.Sedan att vi stödjer cancerfondens rosa bandet-kampanj när vi köpte mössan kändes ännu bättre:)

Nu är det hög tid för mig att slurpa i mig det sista ut te koppen för utvecklingsamtal väntas på Novas förskola.
Jag undrar hur många sådana möten JAG har varit på under dessa 25 år som mamma.
Konstig nog är det bara jag som går på dem, jag har tydligen skaffat fyra barn med ngt slags väsen:)
Tjoohey från mig.
 
pillan

Den där mössan var riktigt snygg, är på jakt efter en ny till mej själv.
Ska kika på denna nästa gång jag kommer förbi scorett. Som du skriver så har detta märket mycket fint, jag brukar köpa deras mysiga långa strumpor ;)

Kram P

Netti Starby

Vilka bra skor och mössan är riktigt söt :-D Kram

Cissi

Lyckades avstyra till lila vinterskor istället för rosa med glitter.. Inte det lättaste! De där var ju jättefina

starsinlife.blogg.se

Vad fin mössa!! Kram

Natalia Richardson

snygga skor och mössa.
Oj mamma i 25 år tiden den rinner iväg.
Hoppas ni alla mår bra och att vi kan få ihopp en träff nästa gång jag är i Stockholm,kram.

houseforus

snygga skor och mössa, skönt att slippa allt för mycket rosa..
Ja ibland undrar man ....
Kram på dig

Cecilia RockBabe Kärvegård

McKinley har bra kängor. Har själv haft av det märket och var väldigt nöjd.

Stort grattis, Petra! Du är veckans storlänkare på min blogg och har fått ett eget inlägg. :)

You Rock!!!

Mirre

Kul att hon gick med på det, för allt beh ju inte vara rosa, har varierat färgerna nu åt Isabelle, får passa på medans jag kan det =D

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Ha ha, det där med att det oftast är mamman som går på utvecklingssamtal, föräldramöten och liknande känner jag igen.
Fast med min nuvarande man är det i alla fall liiite uppdelat.
Må så gott
Kram

ullie

tjolahopp tjolahej ! jätte fin mössa. ja du man blir tröttpå deras allt i rosa. men tack o lov har det börjat ändras på ebba. kanske åldern lite mera :D

Önskar er en fin torsdag o natti sov gott kram

MATILDA

vad fin mössa ^^

Fröken M

Här har du en till om har typ "ensamrätt" på föräldramöten...
Mannens försvar är att "jag är mycket bättre på sånt än honom...!?"
*suck* ;)

Svar: haha då får vi ta åt oss att vi är lite "bättre" då :)
mammansprinsessor

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Mössan var ju jätte fin! En sådan skull jag vilja ha :)

Hoppas du haft en fin torsdag! Kramar