Mellis


Hämtade hem min skoltjej direkt när skoldagen var slut.
Tog en mellis inne på cafét så mysigt :)
 Vi värmde oss med en Varm choklad till Engla och en latte till mig.
Sedan gick och hämtade hem Nova från förskolan.
Så mysigt att kunna ha lite egentid med var och en i bland.
 
Känner mig trött o illamående i kväll blää jäkla pms...Tycker det blir bara värre för varje månad.
Har blivit dåligt med träning så det är väl dags att köra igång i morgon igen:)
Den där saffransbullen var ju onödig också:) varför kan inte ett vanligt café/bageri även sälja fruktbägare? Både jag och barnen skulle uppskatta det.Engla tyckte inte ens om sin kaka.
 
Måste bara visa ett fantastsikt Astrid Lindgren hus som jag går förbi 4 ggr om dagen då jag lämnar/hämtar Engla från skolan.
Det är så fantastiskt charmigt och det är Englas kompis som bor i det med sin familj :)
 

Alltså ett riktigt Emil i Lönneberga hus ;)
 

Även om jag föredrar nya hus så tycker jag detta lantliga hus är så himla charmigt och det påminner litegrann om mitt första hus jag köpte i övik tillsammans med Alex pappa.
Huset ligger ute på hemnet om du vill se mer bilder från charmiga Astrid Lindgren sekelskifteshuset  i Täby Kyrkby.
 
Nu är det hög tid att få barn i säng det ska läsas god natt sagor och skolväskan ska packas och kläder ska läggas fram till morgondagen.Allt för att undvika morgonstressen.
 
 
 
 
 
 
 
Mirre

Ohh så mysigt med mellis tillsammans och ja blä för PMS. Ohh verkligen ett Emil hus =D

Netti Starby

Vad mysigt att kunna ta en fika sådär och vilket gulligt hus :-D Kram

ullie

oj ser precis sut som ett astrid lindgren hus som du säger. ja vill nog ha ett mera modernt hus men kan ändå tycka att det har en sån charm .
hoppas du haft en bra star t på veckan vänne kramar

starsinlife.blogg.se

Så mysigt :)

jannice lindell

Mysigt med café!!! Sånt är bra mysigt att få vara med barnen och mysa... Kram