Badrummet

 
Har nog inte visat det nya badrummet på övervåningen.Eller nya o nya vi har aldrig haft något eftersom vi byggde på en hel övervåning förra sommaren.
Blev faktiskt större än förväntat och jag hade svårt att tro att ett badkar skulle få plats därinne men det fick det såklart:)
Älskar belysningen på badrumskåpet enkelt o stilrent och alla prylar får plats i skåpet.Nu är det bara Engla och Alexandra som oftast använder detta badrum eftersom det är de som bor på övre plan.
Även om vi har 3 toaletter i huset och det blir en massa städades i dessa tre badrum/toaletter så är det ändå lyxigt att ha 3 st :)
Perfekt när magsjukeracet slår till i vinter:)
 
 
 

En liten titt in i vårat badrum.
 
Hej mittiveckan.
Ikväll kommer sambon hem från konferensen har egentligen inte märkt av att han varit borta,usch får man känna så:) men allt flyter liksom på ändå när det är vardag och det är oftast jag som sköter allt inom hemmet.
Det är jag som handlar lagar mat, dukar av, städar tvättar hämtar o lämnar barn och gör allt det som behövs utöver. Jämställdhet vad är det? Hade jag arbetat heltid utanför detta hem hade det aldrig fungerat då hade vi varit tvungna att dela på alla sysslor och Björn hade varit illa tvungen att gå ner nån eller några timmar i arbetstid. ja jag slutar där:) kan bli långt inlägg annnars :)
Jag är i alla fall glad som kan ge mina barn kortare dagar på förskola och Fritids.
 
Hoppas ni njuter av det fina höstvädret här i Sthlm lyser solen upp :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Men åh vad fint det blev och belysningen på spegeln är verkligen läcker! Vart hittar man denna belysning? Kram

Svar: Belysningen är inbyggd i skåpet och om jag minns rätt så köpte vi badrumskåpet på Hornbach kramar
mammansprinsessor

Mirre

Ohh tjusigt =D

Ny blogg btw =D

Maria

Så fint badrum himla tjusigt. Härligt att kunna ge sina barn lite kortare dagar, det är guld värt.
Kram

Therese Bjärstig

Gud så fräscht och fint!!! Vill göra om min toa med...

Kristin/onlyfemale

Jättefint!!

Kram

Cissi

Å vad fint ni har det ;)

jannice lindell

oj,men så snyggt badrum. och vilken lyx med tre badrum.
Här i hemmet är det också jag som sköter allt med barn,hushåll mm... Sambon jobbar så mycket och på olika platser så det har blivit så bara... Kram

angelicasvarld.blogg.se

Super fint...tre badrum gud vilken lyx! Här trängs vi 5 på två...

Åsa A

Fint badrum och lyxigt med så många badrum. Ja det är inte alltid lätt att få ihop vardagen och alla sysslor som ska hinnas med! Kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Snyggt och fräscht badrum! Jag går själv i badrumstankar (inför renovering) och letar inspiration överallt!
Hoppas du får en härlig dag
Kram

Annika

Wow vad snyggt badrum :o)

ina

hej släng gärna iväg en kommentar på bloggen! Väldigt fint badrum måste jag säga!