Sushi Lunch

Jag och Alex blev fotade av Engla :)
Passade på att luncha när vi ändå var i Sollentuna c igår.
En liten fars dag lunch:)
 
Engla valde nuggets och pommes.
Alex och jag slog till på sushi det är bara så gott:)
 

En mysig helg som lidit mot sitt slut
Tycker att denna helg gick tokfort kanske just för att man har hittat på lite mer.
Tycker vi oftast är rätt så trista som familj haha oftast är vi hemma o fixar med hus och jag klättrar på väggarna.Jag vill gärna hitta på saker tillsammans med familjen.
Önskar er en bra Måndag
Maria

Tycker också helgen gick helt galet fort!
Hoppas att ni har en bra måndag och solen lyser hos er...för det gör den då inte här.

Kram kram

Cecilia RockBabe Kärvegård

Håller verkligen med om att helgen gick fort, jag trodde det var lördag fast det redan var söndag.

Ps: Guess what! Du är veckans storlänkare igen! :)

You Rock!!!

Svar: Ja men snart är det helg igen:):) nämen är jag storlänkare igen:) kramar
mammansprinsessor

Mirre

Så mysigt ni hade det då, och så fin poncho du har, vart har du köpt?

Netti Starby

Åh vad gott med sushi och vilken snygg poncho du har! Kram

Catrin Monica Sandberg

Så himla fin poncho!

Fröken M

Men gud va gott ! Det var alldeles för länge sedan jag åt sushi !! Det får nog bli lunch en dag i veckan.
Mannen gillar det nämligen inte... !?

Cissi

men vad mysigt och gott ;)