Tisdag med regn

I morse körde jag ett spinning och core pass :) Kändes inte som det bästa passet men jag gick åtminstone dit och gjorde vad jag kunde.Känner mig så trött och orklös nu i kväll.Middagen står kvar på bordet jag orkar helt enkelt inte duka av det får någon annan göra annars får det stå kvar!Förstår inte vart tröttheten kom ifrån??
Jag brukar vanligtvis bli pigg o glad av träning men vill bara lägga mig o sova.Kanske vädret det regnar och är kolsvart därute.Jag som tycker att jag varit så himla pigg hela hösten.Kanske svärisarna sög ut den sista energin av mig haha.
 
Björn är på Ikea och beställer en bäddsoffa till gästrummet,den gick inte att beställa på nätet så vi hoppas på hemleverans i morgon.Mina snälla svärisar  tog på sig äran att köpa den åt oss men å andra sidan så är det här de bor när de kommer till Sthlm så det passar bra:)
 
Nu ska jag försöka få ngn slags lugn o ro i soffan medans barnen leker nere med kompisar.
Sedan blir det tidig sänggång för den här trötta tanten.
Vilket upplyftande inlägg:)
 Kanske har du ngt kul att berätta?
 
 
 
 
 
 
 
 
Jhennifer

Hösten och mörkret gör nog så vi känner oss orkeslösa! Hoppas snön kommer snart så det blir lite ljusare. Hoppas du får en skön och mysig jul❤️

Netti Starby

Vilka snälla svärföräldrar du har :-D Kram

Anonym

Men sådär trött är jag med, så är nästan konstigt att jag är oppe än, ska gå sussa. Skönt att du tränade då ändå fast det kändes sådär, men gjorde nog susen ändå =D

Mirre

Var jag som skrev

ullie

då e vi två trötta tanter :D höst depp trör ja för min del orkar o vill inget

firat maken idag mysigt men nu e ja trött fin dag i morg vännen stor kram

Anonym

Usch hoppas du inte håller på att bli sjuk bara....
Kan ju vara mörkret oxå för hu vad trött jag är redan vid 17-tiden! Känns som man bara går och väntar på att få lägga sig den här årstiden :/

Kram på dej, P