CaliBurger med de stora kidsen

Dagens jag i mitt lite ljusare hårval.Börjar vänja mig lite nu:)
Hej Lördag
Idag tog jag en dag tillsammans med de två stora barnen.
Alexandra behövde leta nya UGG´s eftersom de jag köpte var för stora o fel färg.
Chokladbruna låga letade vi med ljus o lykta o bad personal hjälpa oss att ringa nadra butiker men det var typ slut överallt pust....Men nu är de beställda vi hittade dem på nellys. hemsida.
 
Vi lunchade på nyöppnade caliburger ,grymt goda burgare.

Nu ska jag krypa ner i soffan med godisskålen och invänta så mkt bättre :)
Gud vad jag älskade Miriam Bryants låt one last time som var förra veckan, den låten går på repeat här hemma.Hon är riktigt bra.
Tjohej från mig.
 
ullie

å ja som inte tyckte så mycket bättre är roligt nu me inga roliga artister.. smaken e som baken ha ha

va vad det där för ny kedja va det gott ? kram o fin söndag raring

Svar: Från USA så himla gott i gott gott:) kramar
mammansprinsessor

ullie

glömde säga finase du =)

ja det såg smarrigt ut. onyttigt o gott hi hi

men ibland måste man va lite onytig men vi va lite nyttiga idag :D

Netti Starby

Åh vad jag blev sugen på hamburgare nu då! :-D Kram

Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

ni verkar ha haft en fin dag

Cecilia RockBabe Kärvegård

Åh, vad sugen jag blev på hamburgare.

Önskar dig en suverän kväll!

You Rock!!!

Fröken M

jag har faktiskt inte varit ett fan av Miriam Bryant förrän nu, men även igår briljerade hon och gav mig gåshud !!

Mirre

Ohh så smaskigt, så bra att ni fick tag på på webben tillsist då, du passar ju finfint i blondt hår, jag istället är mörkare än någonsin och kommer förmodligen bli än mörkare, ska till frissan om 1 månad =D

Maria

Så fin du är i håret...du klär jättebra i det ljusa
Kram

christin

Ja den var riktigt bra den låten :)