En bättre Fredag


I morse när vi klev utanför dörren var det 3 minusgrader
Cyklarna var frostiga:) inte skönt för stackars stjärten.
Kallt som attan och tur jag hade dunjackan på mig.
 
Eftermiddagen bjöd på ett riktigt härligt höstväder det slog om till 8 plus och soooool :)
Jag hämtade Engla direkt efter skolan sedan tog vi tåget till Täby c.
En Engla o mamma dag idag bara hon o jag.Så mysigt.
 
Alexandra hämtade hem Nova från förskolan och det hade bakat sockerkaka tillsammans:)
 
 
Engla fullkomligt älskar frozen yoghurt och det ska vara mkt frukt o chokladsås.

 
 
Jag och Engla fick skjuts hem av Thimmy som kom förbi centrum för att säga hej till oss:)
Så ikväll har alla barnen varit samlade hemma och det är det bästa av allt.
Ja tonåringen smet ut såklart i kväll men annars så:)
 
Hej från mig nu ska jag lägga i från mig datorn för att se på filmen Interstellar.
 
 
 
Mirre

Fina du och mysigt att ha en mamma/dotter dag, samt såklart mysigt att träffa alla barnen =D

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★

Mysig dag ni verkar ha haft det :). Sen måste jag säga att din jacka är helsnygg :D.

ullie

finaste du o söta engla. ja men va mysigt me alla barn usch känner nästan ja "bävar" för den tiden redan då alla bara ska flyga ut liksom

hoppas ni har en fin helg vännen kram från mej

shazi

älskar den första bilden på dig

starsinlife.blogg.se

Mysigt med mor & dotter dag, fin du är. Kram

Cissi

Låter som en skön och härlig fredag! Hoppas helgen fortsatt så

Netti Starby

Vilken mysig dag och vad fin du är! Kram

Maria

Kallt...jobbigt att cykla när det är så kallt.
Kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vilken härlig dag! Hoppas att resten av helgen fortsatte så.
Snygg jacka du har förresten.
Kram

angelicasvarld.blogg.se

Pingla!!

ullie

KRAAAAAM igen <3

Kristin/onlyfemale

Så fin du är! Kram