En sån Morgon

 
Denna morgon drev mig till vansinnet.Tjejerna han knappt få upp sina blå innan de började gräla om den där jädrans paddan.Imorse fick de dela på en eftersom den andra var utan batteri och laddaren var spårlöst försvunnen, Någon som käkar laddare till middag i denna familj.
Mitt PMS gjorde inte saken till det  bättre.
Jag blev arg som en hel jugoslav och hade lust att slänga ut både Ipads och barn genom fönserrutan.
Klockan tickade på och det grälades o det grinades och jag kände hur mitt huvud förvandlades till en bisvärm.
Tonåringen kommer ner för trappen och då hade jag lätt kunnat springa ut ur huset naken allt för att slippa ännu en konflikt.
Ja det hjälper som sagt INTE att vara arg i denna familj.
Så det var bara att samla sig och försöka få i barnen frukost och kläder och cykla iväg snabbt till förskola/skolan.
Vi var prick 8 innanför skoldörrarna och sedan kommer det där dåliga mammasamvetet när allt har lagt sig.
 
 
 
Nu tar vi tag i denna dag med positivitet  och välkomnar första Oktober.
Kram P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mirre

Så var det för mig igår, Isabelle var på väldigt gnälligt humör och gjorde bara en massa hys kändes det som, till sist fick jag nog och tog tag henne i armen lite och hon började då gråta eftersom hon såg jag vart arg. Hon höll på att bara retas, stoppa blöjor i toastolen t ex, trots att jag stänger dörren dit, men hon får upp dörren, men får låsa den från utsidan, samt gnäller och skriker om man säger till osv, och då som du säger skulle man bara kunna gå ut och fly liksom

Men sedan kommer samvetet sedan, men det ska man ju eg inte få för regler är regler och man måste få ryta i ibland =D

kramar

Netti Starby

Jag känner verkligen igen mig i den situationen! Kram

houseforus

usch , ja så jobbigt med såna morgnar . de vill man bara sudda ut och alltid kommer det där dåliga samvetet.....

Kram på dig

Kristin/onlyfemale

Åh vad jag känner igen mig i det som du skriver men just nu är det " lugnt" hos oss med just det tjafset eftersom storebror föredrar tv-spel framför paddan. Men herregud vad less man kan bli blå bråk och tjafs.

Kram på dig!

Emmelie - Mamma till två, nykär, ssk-student

Vilken fin vas du har!

Maria

Hoppas att fredagsmorgonen startade bättre!! :)

Kram & trevlig helg

jannice lindell

Hoppas du fick en bättre morgon idag!=) Ha en bra helg. Kram Jannice