Engla står redo för vintern


Har hämtat ut Englas vinterkläder från pompdeluxe
Vinterjackan är bara så grymt mjuk och skön.
Önska den fanns i vuxenstorlek :)
 
Mjuka och sköna kläder som går att leka och röra sig i är ett måste.
 
Engla kommer att vara varm o go i vinter i lekvänliga kläder.

Då kan vi checka av Englas vinterlista
Alexandra och Nova kvar:)
Nova kan nog ha sin overall som vi köpte förra vintern åtminstone till en början av vintern.Tror även hon kan ha Englas dunjacka från förra året.
Tonåringen vill ha låga gråa UGG´s  och en jacka från Hollister.
Tänk om man slapp köpa dessa vinterkläder varje år.Det är dyrt att bo i ett kallt land vintertid:)
Jag vill också ha ny jacka o nya skor men det får vänta....
 
 
 
ullie

vi beställde inte vinter kläder ångrar mej lite men .. har ju två tjejjer som slåss om allt så...

jasså är den känd för just smoothie ??
skickar en stor kram vännen

ullie

nää har nog ingen här om kring vännen inget som ja känner igen ska goola o se :D

jo det står faktiskt på a6 men har aldrig sett sånt så ska kolla vert det ligger då =) o testa

Maria

Pompdelux har så fina kläder men mina barn är för stora. Din tonåring har precis samma smak som min...det enda sån gäller
Kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad fint!! Har också varit och köpt vinterjackor åt grabbarna idag. Nu är det bara vinterkängor, overaller och jacka till äldste killen kvar.... Man blir som sagt lite smått ruinerad varje säsong när nytt ska inhandlas.

Hoppas du får en härlig helg! Kram Hanna

Mirre

Ohh riktigt snyggt, Isabelle har också fått nytt, men hon får turkos jacka och svarta temorbyxor, lite otjejigt, men hon har rosa på allt annat så tyckte det var lite skoj att ha annat på det. Men gammelrosa sådär var jättesnyggt

MALIN

Vilken fin jacka! Den kan jag tänka mig att hon kommer trivas galant i :) Kram

Natalie Salazar

sv: ja men eller hur om man liksom bara va så skicklig :)
fin sida och dotter önskar dig en toppen helg!

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vilka coola kläder!! Jag måste nog ta mig till ett Pompdeluxe-party snart.
Kram

yasmine mamma till dennis och angelina

hej ingen fara med mig. bara haft massa problem med hjärtat så får se väntar på provsvar.
fin jacka har också köpt in massa höst och vinterkläder nu... de går massa pengar på sånt hehe.
hoppas du får en fin kväll nu kraaam