Fredagsmyset


 
Fredagtacos med alla barnen hemma :)
Fredagsmyset är uppätet vi testade två nya glassar tyvärr kan jag inte rekommendera dessa om ni inte gillar salt i glass och kokosglassen var ingen höjdare den heller.
Men jag älskar att testa nya smaker  men skulle givetvist hellre köpt hem ben & Jerry`s
Den fina kristallskålen med chips tror jag min mamma fick när hon fyllde 50 minns inte riktigt och det sorgliga är att jag inte kan fråga henne då hon inte finns med oss längre,Det är en stor sorg och saknad så den skålen är jag extra rädd om.

Nu ska jag fortsätta göra barnen sällskap i soffan och sippa vidare på mitt vatten.
Jag är inte den som måste dricka alkohol bara för att det är helg.
Förresten så var det en person som arbetade som ngn slags coach/terapeut  som sa att det var helt ok att slappna av med alkohol efter en arbetsdag jag tyckte det var ganska klumpigt sagt av honom och det fick han också veta av mig.Bara en tanke som slog mig så här:)
 
Önskar dig en trevlig Fredagkväll
 
Mirre

Förstår att den skålen betyder extra mycket för dig då och jättefin är den också. Synd att det vart tumme ner på glassarna då. Nä man behöver inte ha alkohol för att slappna av på helgen, jag dricker inte ens, jag slappnar av till tända ljus och mysa ner sig i filt osv.


Ja det var ju inte så bra sagt av honom

Cecilia RockBabe Kärvegård

Ojojpj, jag hade nästan kunnat skriva det här inlägget. Här blev det också Tacos, mannens äldsta son var här och åt med oss, vi har också fredagsmys fast med Ostbågar. Min mamma är inte heller längre hos oss och det är en enorm saknad.
Jag dricker Cola Zero och har inget behov av att dricka alkohol bara för att det är helg. Jag dricker väldigt sällan det bir faktiskt inte ens en gång i månaden. :)

Den där kokosglassen hade jag också valt för jag älskar kokos, synd att det inte var så gott.

Håller med dig om att det var klumpigt sagt av den coachen. Bra att du sade till honom.

Önskar dig en suverän helg!

You Rock!!!

Linda

vilket fredags mys!:D

Cissi

Vilket härligt fredagsmys, men synd på glassen... Är verkligen inte nån glass-fantast, men de senaste dagarna har jag varit så sugen! Säkert bara för att vi inte har en fungerande frys! ;)

sv. visst är det konstigt! Hinner alltid så mycket mer när jag är själv med barnen ;)

Kristin/onlyfemale

Trist med glassen, lät ju goda så jag hade också köpt och testat så bra att du förvarnade;)

Hoppas att du får en fin helg!

Kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Härligt med fredagsmys. Tyvärr är ju inte allt gott som man tror ska vara det, men kul ändå att testa nya saker!
Hoppas lördagsmyset blev lika mysigt!
Kram