Middag hos Thimmy


Igår kväll var vi hembjudna till min son på födelsedagsmiddag.
Thimmy är ju en kung i köket och det var första gången han lagade middag till så många:)
Han lagade mat åt oss alla och det blev potatis/sötpotatis grönsaker i ugn tillsammans med fläskfilé.

25 års-tårtan som jag och Alex tog med :)

Räknade ut att jag har bakat 6 st tårtor under September och början av Oktober månad.
Jag har tre st barn som fyller i September och det har varit barnkalas och familjekalas.
Nu får allt tårtbaket vänta tills nästa födelsedag blir av och det blir i December:)
 
 
N

Vad trevligt!

ullie

är det hans mamma som lärt upp han ? Gud så duktigt att göra till så många .

ja men donuts e ju inte dumt det heller. min man sa.. oj bullar tillfika.. där hade nog ingen peng åkt ner heller hahah

Svar: Hahah jag tar åt mig äran då han växte upp med bara mig då:) ja män hur tänker de liksom:) kram
mammansprinsessor

Mirre

Men ohh så göttit, ser jättesmarrigt ut

starsinlife.blogg.se

Åhh så gott! Duktig son du har...

Maria

Så mysigt ni har det, kul med en son som är kung i köket.
Kram

angelicasvarld.blogg.se

MEn så mysigt å va gott - härlig !!

Kristin/onlyfemale

Vad mysigt! Ja här är det också fullt med kalasfirande i både september och oktober;)

Kram