Sand på köksbordet


Härligt att kunna strosa runt i pyjamas länge om mornarna.
Barnen ligger och drar sig längre än mig, jag tassar upp först och gör i ordning kaffe.
Det blir sen frukost och vi njuter av lugnet.
Köpte en sån härlig sand inne på Panduro förra veckan.
Riktigt skön att hålla på med.
 
Goda glassar blev jag bjuden på:)
En liten sandlåda så här inne i köket är väl aldrig fel :)
I morgon tänkte vi bjuda in grannpappan och hans två tjejer på lite halloween bus.
Så vi måste ha ngt läskigt att baka och det finns ju hur mkt tips som helst på just halloween om man googlar.
Vad gjorde man innan internet liksom.
 
Godis måste vi köpa hem om det kackar på ett gäng läskiga spöken också.
Pumpa herregud pumpa har vi glömt.
Nä nu måste jag ut och köpa mig en pumpa genast.
 
 
 
Netti Starby

Den där ser riktigt skojig ut och mina barn skulle säkert älska en sådan :-D Kram

Maria

Så roligt och vilka fina skapelser
Kram

Kristin/onlyfemale

Men vilken rolig grej! Aldrig sett förut.

Kram

Mirre

Men så coolt. En vän till mig gjorde halloweenbakelser häromdagen, hon gjorde rulltårta hon sedan skar i bitar, stoppade dem i formar, sedan stoppade hon sådana där hallon & lakritsspöken i och stack ner dem så bara svarta delarna syntes, smart och spookey =D

Cecilia RockBabe Kärvegård

Sån där sand verkar så mysig!
Ja, det finns massor med häftiga recept och tips på nätet.

You Rock!!!