Something New

 
Något alla mina barn behöver är nya höst/vinterskor
Engla fick ett par fodrade Nike.
Höst/vinter stöveln funkar kallare dagar men jag tänker ändå köpa ett par sorel kängor till vintern.Tycker de är bäst och de funkar hela vintern.
 
Nova som är ute betydligt mer än Engla behöver lite varmare om fötterna och just nu tycker jag det är svårt att hitta den bästa höst skon.
Gympa skor är på tok för kallt om mornarna.
Vinterskor blir alldeles för varmt mot eftermiddagen.
En sko som är både vattentät och fodrad är ett måste för Novas del som går på förskolan.
Nova brukar självklart få ärva efter Engla men nu finns det inga skor att ärva.De är fel storlek eller så är de så fula och utslitna.
 
Nu har jag i alla fall mätt hennes fötter så nu kan jag visserligen söka på nätet :)
Mäter ni barnens bägge fötter?
Såg igår att de flesta föräldrar mäter bara en fot????
Jag mäter alltid båda och vet att även personal på stadium gör likadant för fötterna är inte lika stora och barnens fötter växer galet fort mellan skoköpen!
ullie

mäter alltid bara en fot o i sko affären här gör de det oxå =)
ja du nu behövs har blivit riktigt kallt nu usch :D

Hanna Karlsson

Snygga skor!

Netti Starby

Jag brukar bara mäta ena foten. Fina skor :-D Kram