Tisdag


I morse var det drop in frukost på Novas förskola.
Alltid trevligt initiativ från pedagogerna.
 
Hade lite svårt att ta beslut om vi skulle hinna lämna Engla på skolan först eller om hon kunde ta ledigt en 20 min för att hänga med oss.
Svåra val:) men grejen är den att det är så mkt längre till Englas skola och då hade jag behövt ta med Nova till skolan för att sedan gå eller cykla tillbaka och eftersom drop in fikat började 7.30 så valde vi att Engla fick hänga med till förskolan,lite kul för henne att träffa sina gamla fröknar:)
 
När jag jag och Engla kom till skolan så hade jag såklart mailat hennes nya fröken att vi skulle komma lite senare pga detta men hon hade såklart inte läst mailet för det såg jag på hennes blick när jag lämnade in Engla i klassrummet.Jag kände att jag kan bara inte gå därifrån så jag öppnade dörren igen och frågade om hon fått mitt mail men det hade hon inte hunnit med att läsa vilket jag förstod.
Men får dåligt samvete även om det rörde sig om en stackars halvtimme vi var borta.
Kan ju inte göra så mkt mer åt det.
 
 
 
Vi fick ialla fall en trevlig morgonstund på förskolan och det är det som räknas att ha trevligt alltså.:)
 
 
 
 
Önskar dig en bra dag
 
Cissi

Mysig start på dagen och gör ju inget om man kommer lite sent nån gång... ;) Ibland blir det ju så helt enkelt

jannice lindell

härligt med en drop in frukost!!

houseforus

Fin heminredning---älskar ananasen.
Du ska inte ha dåligt samvete, du skicka ju ett mail

Kram på dig

Fröken M

Drop-in frukost tycker jag låter jätte mysigt,
och jag tycker du ska släppa det dåliga samvetet - Du skickade ju faktiskt ett mail !
( och hade hon vart sjuk hade fröken fått gå ovetande ännu längre eftersom hon tydligen inte kollar inkorgen ! ;) )

Anonym

Så mysigt med drop-in frukost och du hade ju ändå mailat så du hade ju gjort vad du kunde =D

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så mysigt med frukost! Vi brukar ha drop in fika när man hämtar på vårskola. Fast den är tidigt på eftermiddagen så vi som hämtar lite senare måste ta ledigt i flera timmar från jobbet för att kunna vara med. Lite trist.
Du meddelade ju, så det är hennes problem att hon inte kollar mailen tycker jag!
Må så gott nu!
Kram