Vi hänger på Leos


Idag hängde vi på låset kl 10.00 till Leos lekland :)
 

Alltså jag undrar hur många ggr Engla varit på Leos detta år :)typ kalas varje helg och på lov och lite helger o så.
 
Det var fullt ös hela dagen och vi träffade grannpappan som var där med sina två tjejer:)
Eller rättare sagt jag hängde på när jag visste de skulle dit :)
Så himla trist att åka på sådant själv tycker jag i alla fall.
Det dröjer inte så länge tills Engla tröttnar på lekland så bäst att passa på innan hon blir för stor.
Efter 5 timmar lek så fick vi nog. Engla fick huvudvärk hon håller i gång princip hela tiden och blir aldrig trött.
Åkte sedan hem och stoppade barnen i badet och alla kläder åkte i tvättmaskinen.
Bort med snubbiga baciller.
 

Godkväll från mig nu ska det hämtas hem barn som är hos granntjejerna.
 
 
 
Maria

Kul med lekland...mindre kul med alla baciller 😬
Fin du blev i håret!

Kram

Netti Starby

Vad skojigt ni har haft det och vad härligt för barnen att bada efteråt :-D Kram

angelicasvarld.blogg.se

Men va kul! Förstår att barnen var lyckliga!

Cissi

Mysig dag! Tjejerna tjatar om lek & bus denna vecka, men det är just det där med alla baciller... ;/

starsinlife.blogg.se

Fin du är, härligt med nöjda barn ♡