6 år av tomhet och saknad

Lämnade rosor och en ballong med en hälsning från mig och barnen på mammas minneslund.
Igår morse fullkomligt vräkte regnet ner.
Jag låg kvar i sängen och tog min telefon och avbokade morgonens spinningpass,kände mig irreterad att jag avbokade men hade ingen lust att ta mig ut i det kalla o blöta vädret.
Dessutom vaknade jag av en jädrans mardröm.
 
Mamma skulle fyllt 70 år igår.
Thimmy kom och hämtade mig vi åkte till kyrkogården och precis när vi kom mötte vi min syster o sambo på parkeringen de skulle precis åka.
Vi ställde rosorna tillsammans med blommorna som syster hade planterat.
 Ingen rolig dag alls.
 
Thimmy blev ledsen över att hans mormor gick bort alldeles för tidigt och där stod vi och höll om varandra och kramades.Jag har världens finaste son.
 
så jäkla orättvist att hon skulle drabbas av livmodercancer.
 
 
 
Mirre

Ohh så fint ni gjort och så sorgligt =(
kramar

starsinlife.blogg.se

Stor kram ♡♡♡

angelicasvarld.blogg.se

KRAMAR i massor till er...å va fint ni gjorde på graven!!

Natalia Richardson

Petra gumman!
STOR kram kommer hära till dig och familjen.

ullie

usch inget roligt vännen skickar en stor kram

Anonym

Förstår att det var en riktigt jobbig dag kära vän, många kramar Monika

Svar: Tack vännen kram
mammansprinsessor