Alexandra 15 År


Finaste Alexandra 15 år idag :)
 
Började morgonen med att baka choklad scones till Alex födelsedagsfrukost.
 
En snabb bild i farten :)

Denna fina och goda tårta gjorde Alexandra själv , det skulle promt vara chokladbotten och vad säger man hennes vilja min lag :)
Kyckling pommes och bea var beställt :)
Mina två äldsta:) alltså när blev de så stora som 15 och snart 25 år.
 
 
 
 
 
 
Mirre

Men ohh så fint firande ni fixat =D

jannice lindell

Härligt med födelsedagar! SÅ fint ni fixa:) Kram

Netti Starby

Åh grattis till din tös och min dotter heter också Alexandra! Kram

Emmelie - Mamma till två, nykär, ssk-student

Förvånas över att man fortfarande känner så när de blivit så stora =) Grattis!

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vilket härligt firande! Grattis i efterskott till stora tjejen såklart.
Man fattar verkligen inte att tiden går så fort som den gör. Min stora är 13 och det är så overkligt på något sätt...
Hoppas ni får en skön start på veckan nu!
Kram

pillan

Åh grattis till Alexandra!

Herregud det står väl inte på förrän våra små fyller 15... :/

Ha en fin dag, Kram P

starsinlife.blogg.se

Jag undrar oxå vart tiden tar vägen? Min son 19 o dottern 22 hoppas din tös var nöjd.

houseforus

Såå mysigt ni har det.......hoppas det blev en fin födelsedag för din dotter.

Kram

anette

Grattis till stora tjejen..... Kram Anette

angelicasvarld.blogg.se

Men vilket härligt firande! GRATTIS till stora tjejen!

ullie

finaste barn hur blev de så stora =) ja du tiden går fort det ser man på barnen
hoppas hn hade en fin födelsedag

Må så gott kära du kramar

Kristin/onlyfemale

Grattis till stora tjejen! Tårtan såg riktigt smarrig ut!

Kram

Susanna - livet i norska skärgården. tvåbarnsmamma. husbygge.

Så fint du/ni har fixat! :) Grattis till stora tjejen :D

sv; Tack snälla du :) Är jättenöjd med våran stora entre :) Har även dubbeldörrar ut till terassen så har lite dille på det ;)