#Alexandras Oas


Inte alltid tonåringar är på humör för att städa sitt rum.
Jag brukar oftast strunta i det och det är inte mitt rum. Hon är stor nog att kunna hålla efter själv:)
Men i bland kan man inte låta bli. Det känns ju så roligare när det är städat.
 
Det klagas att sängen är för liten så nu är det en 120 säng som står på önskelistan.Kan hålla med om att sängen försvinner i hennes rum.Dessutom måste sängbord införskaffas.  Hon har sett ett från Mio möbler som är så fint.

På Söndag blir min tonårstjej 15 år.
Crazy vad tiden går fort.
 
Netti Starby

Åh vad fint ni har hemma och jag gillar inredningen! Kram

Kristin

Fint hon har. Vart kommer den rosa filten ifrån, sån vill ju jag ha :) Kram

Svar: Tack den rosa mysiga filten är köpt på Mio möbler,Engla fick en likadan som hon sover med:) kram
mammansprinsessor

Maria

Så fint ni har det och en härlig blogg.

Maria

Josephine

Jätte fint rum! Ser riktigt städat ut också :) ja, man åldras så fort.

Robex Lundgren

fint

Maria

Verkligen ett jättefint rum!!

anette

Så fint ni har det......mina tonårsgrabbar är så slarviga...Kram Anette

angelicasvarld.blogg.se

Men så fint!!!

pillan

Jättefint och välstädat ;) rum har hon!

Älskar sådana palmväxter och guldiga krukor, tummen upp!

Kram P

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så snyggt!! Min stora tjej är på gång att göra om i sitt rum. Men först måste hon rensa säger jag! Ut med allt hon inte använder och som tar en massa plats!

Fröken M

Ni har det så himla fint där hemma !!
Många detaljer helt i min smak :)

Fröken M

Ni har det så himla fint där hemma !!
Många detaljer helt i min smak :)

Anonym

Jösses vad fint det blev! Kramar Monika

Svar: Tack Monica:) kram
mammansprinsessor