Dream On


Denna Lördag har bara gått i ett.
Efter frukost kom det in grannkompisar.
Vi har varit i Täby c och köpt present till Englas kompis.
Engla var bjuden till Leos lekland på kalas:)
 
Själv tog jag tag i det där tråkgörat att göra rent i akvariet.
Jag vill verkligen inte ha kvar våra fiskar det tar hundra år att göra rent och det gör vi (läs jag) alldeles för sällan,Men nu var vattnet typ grönt.
Björn har lovat bort akvariet till en kollega på jobbet så jag hoppas hon kommer hit snart o hämtar dem:)
Annars får de sig en rejäl åktur i våran toalett.
Alexandras rum :) så fint o städat nääää inte alls någonstans just nu.Skulle ni titta in där skulle ni hitta kläder i hela soffan o golv  och överallt och en obäddad säng med godispåsar och gud vet allt.Alltså dessa tonårsmonster.Men jag antar att det är normalt:)
 
Nu har jag städat klart för den här kvällen.
Imorgon får vi middagsgäster och de två tjejer som fyllt år ska firas :)
Kram och godnatt
 
Netti Starby

Vad mysigt med kalas och vad fint det är :-D Kram

ullie

söt kudde ja men finns det något tråkigare än att städa akvariet? Våra dog en efter en o ja det blev grönt nu slapp vi det då sonen äntligen sa ta bort det ha ha

mysigt att gå på kalas men tror det har avtagit lite här nu kommer väl snart igen

ja men kom du ja väntar =)

Anonym

Låter inte kul med akvariestädning. Det är sådant man glömmer när man vill ha saker😊 jobbet som kommer med barnen våra vill ha allt möjligt men vi har lärt oss nu. Kul med kalas! Kram Pernilla

Mirre

Så fint i hennes rum =D. Ja Akvarium hade vi också förrut fint att kika på, men tråkigt att göra rent, men jag skötte det faktiskt, men var lika tråkigt var gång, =D Vi hade scalarefiskar mest =D

Kristin/Onlyfemale.se

Vilka fina ballonger, ska åka till Täby och köpa ett gäng jag med inför min kommande 30 års dag:)

Usch, låter inte skoj att rensa akvariet, minns det från när vi hade det jag var liten. Var alltid pappa som åkte på det tillslut:)

Kram

houseforus

Tonåringar är ju lite speciella...suck
Kram