En god Lördag


I Morse blev vi väckta före tuppen. Två pigga barn som promt skulle ligga i våran säng o diskutera spel o filmer på paddan, det blev att jag körde in dem i Novas rum :) så jag kunde dra mig till åtminstone åtta.
Varför är de så pigga på helgerna? När det är skola då får man minsann väcka dem.
 
Engla var bjuden på kalas hos kompisen Ida på Leos lekland i dag.Andra helgen i rad med kalas på Leos:)
Passade sedan på att besöka Mio möbler då vi är utan soffa här nere i vardagsrum/matrum.
Nu har vi nog kommit överrens vilken vi ska ha.
Men det blev bara en rosa gosig filt idag som Nova så gärna ville ha till sin säng,systrarna har likadana så då vill ju såklart hon också ha en:)

Lördagsgodiset står fint o väntar i skålen.
 
Likaså bubblet på kylning.
 
Önskar dig är härlig Lördag
MADDISENJ.SE

Tack så mycket! Jasså har du också en mockajacka? Dock är det nog inte en sån som jag har då den är köpt i Turkiet på 70-talet ;)

Svar: Tror du blandar ihop dina inlägg lite ☺️Det är skinnjackan jag har 👍😅
mammansprinsessor

Mirre

Ohh gptt godis, min smak på det =D. Hehe så kan isabelle också vara att hon vaknar tidigare på helgerna, =D. Men nu är det mer så att hon kommer ut ur rutinerna lite vi har i veckorna på helgerna så hon somnar senare på kvällen istället, men det är ju för hon tröttas ut mer i veckorna hos dagmamman, vi aktiverar henne väl inte tillräkligt =D

Maria

Visst är det konstigt att de är som piggast när de är lediga
Kram

Natalia Richardson

Hoppas helgen varit trevlig?
Själv har min varit på sjukhus hela. Svimmar och lågt blodtryck,kan läsa i min blogg.
Kram.

Netti Starby

Åh vad gott med godis :-D Kram

jannice lindell

myspys!! ha en fin söndag!

starsinlife.blogg.se

Ser ut som du haft en fin helg, gott med godis:) jag åt i fredags efter uppehåll i 4 v. Det längsta ever ;)

ullie

Alltså ja har väldigt svårt att fatta för i bland får man inte upp dem i tid på veckorna men på helgena så pigga. jo ebba hon är alltid uppe faktiskt o duktig men de andra :D

kramiz