Fredagsfys

I dag tog jag på mig mina gamla goda flare jeans :) Den som spar han har och dessa jeans är ju höstens stora trend. Tunikan köpte jag på bik bok i veckan.
Halloj det är Fredag :)
 
Efter jag lämnat kidsen på dagis/skola så körde jag ett spinning och  core pass på gymet.
Riktigt bra fredagspass.Alldeles lagom att cykla 30 min och sedan köra core direkt efter.
Förr hade de bara 60 min cykel på Fredagar och det är ju så grymt jobbigt att cykla en hel timme det räcker gott o väl med 30 min pass.
 
Frukt och digestive till barnen och idag fick en klasskompis till Engla följa med oss hem.
 
 
 
Nu blir det middagsfix vi tänkte starta grillen i regnet:)
Önskar dig en trevlig Fredagskväll
 
 
 
ullie

åhh grilla tycker vi har gjort det sparsamt i år. kanske mera i helgen kanske. inget regn här men hela natten kanske kom upp till dej sen då .
ha en fin lördag själv blir det jobb. o kläderna va jätte najs =) kram

Fröken M

Skönt att det finns fler som tycker att ALLT väder är grillväder :)
Men så är ju grillar typ världens bästa mat också!

Visst är ponchon fin - och för det priset ser jag den nästan som ett fynd.
Ut med det gamla och in med nytt är det som gäller i min garderob just nu.
Men så har ja knappt shoppat på flera år till mig själv, så det kanske är dags ?! ;)

Kram