Grattis Thimmy 25 År

 
Idag fyller min äldsta 25 år :)
Stort Grattis till min Thimmy
Alltså 25 år det var inte längesedan han lärde sig att gå känns det som men men.....
Tiden går.
 
 
28 September 1990 föddes världens finaste son enligt mig:)
Även då var det en solig och fin höstdag.
Jag var en ung mamma och det var du och jag mot världen.
 
Är så grymt stolt över dig.
 
Ikväll blir det tårta och paket :)
Netti Starby

Vad roligt och grattis till din son :-D Kram

Cassandra Haraldsson

Gott med tårta!

Maria

Oh 25 år grattis. Vi har kalas för min dotter imorgon hon blir 13 år.
Kram

Natalia Richardson

Som jag sa i vårat samtal i dag.
Har det redan gått 25 år,minns honom när han ledde med bilar och vi såg på barn tv ihop. Stort grattis till stora killen.
Kram.

ullie

Grattis !

stor fin kille du har. Alltså man är så stolt över dem :D