Hon & Jag

En glad Nova i morse:)
Efter vi lämnat Engla på skolan tog vi oss hem i lugn o ro och åt en andra frukost.
Förskolan hade planeringsdag så vi passade på att göra lite ärenden i Täby.
Nova behövde klippa sig och vi lunchade på Mc donald´s bara hon och jag.
Alltså hur söt är du inte min lilla fågelunge:)
Nova satt nästan o sov medans håret klipptes och sedan flätades.
Hon älskar när man håller på med hennes hår,bara trasslet är utkammat så går det bra.

Såklart att hon fick en massa glitterspray i håret av frisören också men det fastnade inte på bild;)

Blev så glad i mamma hjärtat när frisören sa att jag har en väldigt fin tjej som satt så still att hon nästan somnade i stolen :)
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen är så frusen efter denna blåsiga eftermiddag.
God natt från mig.
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad fin hon blev! och vad mysigt med lite egentid på tu man hand.

Hoppas du får en fin lördag! Kram Hanna

jannice lindell

Härligt när man kan få till dessa mor och dotter dagarna när förskolan har planeringsdag! Perfekt att luncha på stan och klippa sig :) Så fin hon blev. Kram

starsinlife.blogg.se

Åh vad fin!!

angelicasvarld.blogg.se

Men så mysigt me den dag tillsammans - å så fin hon blev !! Sötisen!!

Elena

Vad mysigt! :)

ullie

åhh gullefjun så fin hon blev. men va mysigt att de flätar håret oxå ?=)

Hoppas att ni har en fiin helg kram