Nova är laddad för Hösten

 
I Fredags var jag på en pomp de lux visning.
Har flera ggr loggat in på nätet men känt att det är svårt med storlekarna.
Nu fick jag känna o klämma på de fina plaggen och beställde ytterkläder åt Nova.
Det blev den fina Adventure Jr softshelljacka i färgen light  rose.
Jackan är både vind och vattentät.Jackan har även en avtagbar huva vilket en del förskolor ställer krav på nu för tiden så att inga olyckor ska hända.
 
Skalbyxan valde jag i färgen dusty blue tycker det blir så fint att bryta med en annan färg till  den light rosa jackan.Även den är såklart vind och vattentät och har massor av reflexdetaljer nu inför kommande höstmörker.
 
Tog en snabb bild i morse när vi promenerade i regnet mot förskolan:)
Nova i sina nya kläder från pomp de luxe. Spännande med nytt märke som vi aldrig provat tidigare.Men har hört så mycket bra om detta märke från andra bloggare.
 
 
 
Till min Engla köpte jag denna mjuka och gosiga fleecejacka.
Färgen blå tillsammans med de snygga kopparfärgade blixtlåset.
 
Så galet fina kläder och nu blir jag sugen på att bli värdinna för ett klädparty senare under hösten.
 
Har du handlat från pomp de luxe eller känner till märket?
 
jannice lindell

har också bestält från pomp de lux. brukar ha själv de partyt men i år blev det inte så..dock så köpte jag lite ändå. tycker om deras fina kläder...

Maria

Så fina kläder!
Hur tycker du att de är i storlekarna?

Kram

Mirre

Ohh så fint, det matchade jättefint med gråa till. Ja det är ju noga med det där nu så de inte kan fastna då de leker, isabelles softshelljacka har knappar som lätt lossnar om det skulle behövas

Netti

Jag har aldrig varit inne på hemsidan men ska ta och göra det då det kanske blir några klick! Kram

angelicasvarld.blogg.se

Men så fina saker! HAde jag haft yngre barn så hade jag gärna shoppat där!

starsinlife.blogg.se

Fina kläder

ullie

som ja sa innan jätte bra kläder håller sfärg o så . fin kvalite. synd ebba bara kan ha i år me sen för litet.
fick mina kläder igår efter 3 dagar bara