Onsdagkväll hos mig


Redan Onsdag och mitt i veckan.
Har inte hunnit med att titta in här sedan i söndags.
Men nu är jag här:)
 
Alltså denna inredningsbok med Leila Lindholm är bara så fin:)Så mycket tips och ideér.och vi är inte klara med vårat hus riktigt ännu,det är inredning som fattas så dennna bok kommer jag ha glädje av.
Innan jag säger god natt så är det födelsedagsplanering inför  Englas 8 års-dag som är i morgon.
Alltså jag har tre barn som fyller år denna månad:)
Det är tur de har en varsin dag att fylla år på.
Engla var planerad på Alexandras dag,men valde att stanna kvar i magen 4 dar och det var ju bra de:)
 

Hoppas du har haft en härlig Onsdag
Ses i morgon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ullie

hahah gud blir inte lite dyrt att köpa paket till alla =) ja det är ju ingen hemligthet precis så det kan man väl göra innan men att de fyller så ihop =)

så fint du har det vännen

ja visserlien ligger ju mitt jobb nästan bredvid skolan så i bland är de runt om kring där ja cyklar på jobbet så idag såå =)

må så gott kram

Svar: haha inser att December månad är kall men bra tid för befrukning:):)kram
mammansprinsessor

Netti Starby

Jag känner igen mig med ungarnas födelsedagar för det är fyra dagar mellan mina ungars födelsedagar :-D. Den där boken vill jag också ha! Kram

maria eek

Den boken är så fin!! Grattis till Engla!

Svar: Tack så mkt.
mammansprinsessor

jannice lindell

Ha en toppen dag du med!! Var har du köpt denna snygga kruka? :)

Svar: Visst e den fin:) den köpte jag på plantagen för en hundra lapp:)
mammansprinsessor

houseforus

Den där boken måste jag spana in.
Hoppas ni får en bra dag.

Kram

Natalia Richardson

Vad kostar boken,och vad köpte du den?

Svar: Boken tror jag gick på ca 300 kr och jag köpte den av min svägerska som råkade beställa 2 exemplar:)
mammansprinsessor

Mirre

Häftigt att ha barn som fyller år samma månad, charmigt, =D, du har bra tid att bli gravid då med andra ord

Den boken skulle jag vilja ha =D

Natalia Richardson

Vet du vart din,svägerska har köpt boken ifrån?

Svar: På nätet
mammansprinsessor

Natalia Richardson

tack gumman.
Vart ska sonen och hans flickvän flytta nu? Du la ju upp deras fina längenhet för ett tag sen.

Svar: Han har köpt en ny lgh :)kram
mammansprinsessor