Septemeber


Då var hösten här vare sig man vill eller inte.
Vaknade av smattrande regn som slog mot fönsterutan
Hade gärna legat kvar under täcket.
 
Har varit på föräldrarmöte i kväll på Englas skola ,Inte å mkt nytt som hänt dessa snart tre veckor hon gått i andra klass förutom att de letar vikarie då hennes fröken är fortsatt sjukskriven månaden ut.
Täby kommun är i stort behov av lärare just nu,kanske det man skulle blivit lärare alltså:)
Nej det är nog inte min grej. Men däremot barnskötare kanske:)
 
Frukt är ju bara så gott och jag funderar alltid  på varför de flesta caféer är så dåliga på att göra små fruktbägare eller nyttigare alternativ istället för bakverk,jaja bara en tanke som slår mig:)
 
Hämtade även ut ett paket från Pomp de lux i kväll.
Skalbyxa och jacka till Nova som hon ska få prova i morgonbitti när hon vaknar.
Samt en mjuk o fin fleece till Engla.
Älskar deras färger.de är inte så där hysteriska eller Disney motiv på kläderna som det annars kan vara:)
Får visa bild i morgon för nu tänker jag försöka umgås med sambon som jag knappt sagt hej till sedan han kom hem från sin konferens resa.
 
 
 
Emmelie - Mamma till två, nykär, ssk-student

Vad fint du hade de med vasen och porslinet. Jadu nu är hösten verkligen här, vare sig man vill eller inte :(

Mirre

Här smattrar regnet på med, och ja nu är det höst minsann =D

Hoppas att de hittar en vikarie då =D

Fröken M

Men åh !! Hur gott såg intet där ut !?
En riktig vitamin kick är precis vad jag skulle behöva också :)
Men istället brukar det bli någon "dålig" frukost i farten..
Kram