Träning

 
Hej hopp spinning och core pass avklarat denna dag.
Så himla skönt och man mår så mkt bättre av att träna.I alla fall jag :)
Jag märker på mitt humör när jag inte tränat på ngr dagar att jag blir mer lätt retad och har mkt svårare att hantera konflikter jag blir typ bara allmänt låg.
 
Så idag tar vi nya tag och bokar in ännu fler pass till veckan:)
Vill komma igång med styrketräning också men har fått så ont i mina axlar? och även min ena arm.
Får liksom inte ut armen när jag kör vissa övningar?känns lite som den låst sig och så har det varit under hela sommaren.
Så har du tips på vad jag kan träna / göra åt saken så blir jag jätteglad om du lämnar en kommentar:)
 
 
Önskar dig en underbar dag.
Kramar och tusen tack för fina kommentarer i mitt förra inlägg det värmer jättemkt:)
 
 
 
 
 
Netti Starby

Vad härligt och jag försöker också komma igång med träningen! Kram

A M

SÅ SNYGGA SKOR!

anette

Jag skulle behöv en spark där bak....och ett par lika snygga skor som du har. Kram Anette

jannice lindell

av träning mår jag också bra... man är som en 20åring igen i kroppen!! =)

Kristin

Heja dig!! Tycker det är super härligt att springa & gå under vår/sommar/höst men när det blir snö och kallt har jag så svårt att hålla igång. Vill träna ute men inte i kyla och mörker typ :) Kram

angelicasvarld.blogg.se

HEJJA DIG! BRA jobbat!!!

Mirre

Ohh så skönt, motivera mig =D

Hanna Didrikson

Visst är det underbart när man är igång med träningen. Kan du inte be någon instruktör på gymmet om råd vilka övningar du ska/kan köra?
Hoppas du får en fin onsdag! Kram Hanna