En bättre dag

Intog en härligt god räksallad ute på Waxholm idag☀️
 
Vilken underbar dag med sol o värme 
 
 
Men vän till mig hämtade upp mig i morse för ett litet äventyr till Waxholm.
strosade runt och njöt av lugnet och de charmiga husen.
Här skulle jag kunna bo 😀
 
 
En härlig dag som kommer betyda mycket för mig ☺️
Ska plocka fram bilderna när sorgen gör sig påmind och tänka att det blir bättre såsmåningom❤️
 
 
Solen gassade på och värmde ☀️
 
Köpte med mig lite fika hem till mig o barnen.
 
Härlig start på ny vecka ! 
ulle

Eller hur gud vilken ekorre ja e o sparar man skulle flytta vart femte år eller så ja =)

åh härliga bilder fint väder här idag me fast inte mer än 5 gr brrr

kram fina du

Anneli

Sånt där tycker jag om, va härligt☺️Det va du värd😘

Emilie Levinsson

Åh den där räksalladen hade inte suttit fel alltså!

Netti Starby

Åh vad härligt ni har haft det! Kram

jannice

Men ååå,vilken fin dag ni har haft!!! Sånt där behövs :)KRAM

Marie

Men oh så härligt och gud så gott =D

Du som bor i Sthlm, vi ska dit på semestern, någon som sa man kunde köpa ett kort där det ingick både flerdags tunnelbanetågande samt inträdde till Skansen?, vet du något om det

Så härliga bilder också,

Svar: Tack 💕Jag tittade nyss in på sl.se hemsidan.Det finns en massa möjligheter så det stämmer ☀️Vad roligt att ni kommer till Sthlm i sommar .kram och besök gärna Junibacken om ni inte varit där ⭐️Kram
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Åh så mysigt att ha en dag i vackra Vaxholm.
Du vill bo där på våren sommaren,men inte vintern kan jag lova dig vännen. Jag bode i Vaxholm i tre år och vintern var ingen kul.
Kram kram.

Svar: Nämen har jag missat att du bott i Waxholm 🙄Håller med det är säkert kallt o trist vintertid precis som på västkusten 💕
mammansprinsessor

Natalia Richardson

hej vännen!
Ja jag har bott i Vaxholm i tre år.
Vintern är det plåsigt och kallt,precis som västkusten.
Kram min vän.

Cissi

Vaxholm är så mysigt!
Vi brukar alltid åka dit på sommaren och äta mjukglass :)