Gårdagen

 
Gårdagen bjöd oss på 15 grader värme 😎
Även denna dag verkar gå i repris.
satt ute en stund i solen igår och fick faktiskt lite färg!
 
Engla fick ta med en kompis hem från skolan igår.
idag är det Novas tur att få ta hem en dagis kompis.
 
sambon kom hem med en fin present till mig från NY
Får visa dig lite senare 😊
Även jag har överraskat familjen med någon att se fram emot.
Mer om det i ett senare inlägg.
 
kram och önskar dig en fin onsdag 
Netti Starby

Vad mysigt ni har haft det i värmen :-D Kram

jannice

Så mysigt ni har haft det!! Ja,underbart väder igår :)

Yasameen

Åh va mysigt det låter! kram <3

Maria

Oh, har ni det så varmt....så avis jag blir.
Kram

Sussi

Det är så härligt nu när solen börjar värma. Jag satt ute några timmar i måndags. Jag brände mig lite så nog tar det allt :)

Marie

Oh vad roligt med cliffhanger och så brun och fräsch du är =D

ulle

ja det syns du fick färg. så mycket sol fick inte ja o idag har den inte visat sej men utan tvekan gud så gla ja blir när den e här

fiin torsdag vännen kramar

Polly

Vad mysigt ni verkar ha haft det. Fina vår bilder. Kram

Kristin/onlyfemale

Vad härligt det ser ut, det är veklingen underbart med värmen nu!

Kram på dig

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät underbart! :D