Kärlek

Näää nu börjar det bli olidligt utan dig min kärlek.
Idag kommer äntligen min sambo hem från New York
Varit på jobbresa och jag tycker han är värd denna resa som fått tagit hand om lilla mig så mkt på sistone.
Kärleken blir bara starkare.
 
Efter begravningen flög Björn direkt till NY.
Kändes galet tomt men jag är stark jag har mina underbara barn.
 
Jag lever mitt liv för dig och aldrig får du gå i från mig.
 
 
 
 
 
Eva`s blogg

Ja jobb kan vara så, min jobbar i staden men vi ses inte ofta ändå nån timme bara på kvällen. Kärleken är störst :) fin bild på er så ha en fin dag kram

starsinlife.blogg.se

Så fin bild på er ♡ ps du har en utmaning inne hos mej om du vill vara med? Kram

Natalie Salazar

ååh så vackert och så fina ni är :)

Anneli

❤️

Marie

Ohh kärlek =D

Natalia Richardson

Åh vännen förstår att du saknar din kärlek.kul att han snart är hemma hoss dig och era fina barn.
Kram kram

sandra.

Så fin bild, och så skönt att han är hemma igen så ni är tillsammans igen!<3

Cissi

<3