Måndag

 
Hämtade Engla innan mellis idag.
vi tog en fika på caféet och hade lite tid bara hon o jag.
Hon är så rolig 😀När jag hämtade henne från skolan säger hon mamma jag har gräsfläckar på mina jeans jag hade så roligt så jag  ramlade ute idag😀
Som svar fick hon att det gör inget de går att tvätta.DET viktiga är att ha roligt😀
 
På kvällen åkte vi till Ikea och köpte en hylla till Englas rum och lite annat som alltid behövs .
middag och glass sedan åkte vi hem.
 
 
 
Cissi

Söt tjejen! Mysigt med lite tu man hand tid

Eva`s blogg

finisar :) hoppas du har det bra å att saker o ting känns bättre kramen

Bambi

Vad gulligt sagt :P och bra svar från dig. Man har ju fått erfara mammor som direkt säger något med negativ klang om hur dom måste tvätta. Suck och pust osv.

Skönt att ni fick lite egentid också :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en riktigt härlig dag :)

Sanna

Låter som en mysig dag :)

Natalia Richardson

Jättebra svar från dig vännen. Istället för att bli sur och skrika som många gör mod sina barn. Mysigt att ni fick lite tid bara ni två,du är otroligt duktig på att ge varje barn egen tid med dig vännen.
Jag ska en sväng till IKEA på Söndag om det inte blir andra planer.
Kram kram..

Netti Starby

Vad gullig hon är och mysigt har ni haft det! Kram

Susanna

Låter som en mysig dag och ibland behöver man ha lite egen tid med barnen. Jag ska iväg och bada i morgon med Anthon, tycker det är så mysigt att få göra något tillsammans.

Kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så härligt med en mysig dag tillsammans!
Helt rätt svarat! Tvättmaskinen gör ju ingen nytta om den bara står ;)
Kram fina du

Marie

Oh så mysigt ni hade det och hehe så söt