Mango och Lush


 
Köpte med oss lite badbomber från lush.
Doftar så gott i badrummet;)
Sedan att priset inte doftar lika gott kan man väl fundera på.
Men det är ju så kul att bada och när vi byggde klart övervåningen för ett år sedan så bestämde vi oss för att bygga badrum med badkar.
 

Denna söndag har mest gått åt till att städa o fixa.
Har tömt gästrummet på sängar som stått på rad och tvärs o gud vet allt så nu blev det nästan tomt.
Garaget är överfullt med diverse saker så vi fick pressa in en av sängarna i poolhuset.
Tanken är att vi ska sälja tjejernas gamla våningssäng men jag har inte kommit till skott ännu  att lägga ut annons.
Tycker det är så meckigt  att lägga ut på blocket men samtidigt vill jag bara bli av med dem för de tar plats.
 
 
Lite nytt till Engla skaffade vi i helgen från Mango
 
Jag tycker Mango har väldigt fina kläder som är prisvärda dock små i storlekarna så man får gå upp några storlekar.
Denna med rosetter är så söt.
 
 
Ska lägga fram kläder till barnen sedan ska jag nog krypa ner i sängen och hoppas på att min förkylning är helt borta till i morgon :)
 
 
Netti Starby

Åh vilka söta badbomber! Kram

Åsa A

Vilka snygga badbomber. Låter som vår söndag, vi städade och fixade i massor :))

sandra.

Så fina saker :)
älskar produkter från lush :D

Eva`s blogg

härligt me badbomber o ett bad hade jag gärna lagt mig i nu :) kram å fin kväll