MiNilla och Paolo Roberto

 
Den godaste pizza jag någonsin ätit kan ha varit denna På Paolo Robertos matpalats  panefresco 
Självaste Paolo fick vi även se med kock kläderna på 😎
 
Hej nya vecka 
följde med en vän till stan idag för en liten runda på stan.
premiär besökte även Pernilla wahlgrens butik MiNilla på flemmingatan.
 
Att strosa på stan är ju alltid mysigare till vår värmen kommer och man kan  sitta ute och se på folk.
vädret verkar ha svårt att bestämma sig och kylig är det!
 
Nu ska jag och mina hostiga lungor vila upp sig till morgondagen så att all hosta har försvunnit ur min kropp för det har jag bestämt!
 
önskar dig en god natt 
 
Netti Starby

Vad mysigt och pizzan ser jättegod ut! Kram

Marie

Hoppas att hostan är bättre och det där såg gott ut

Eva`s blogg

låter ju super trevligt o gott ser det ut mums :) kul att besöka hennes butik :) kramen

MADDISENJ.SE

Den såg otroligt god ut!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Wow så häftigt! :D

Ewelina

Mumsigt med pizza!

Kristin/onlyfemale

Vad mysigt! Har också ätit där men åt pastan, supergod den med! Men nästa gång måste det allt bli en pizza;).
Hoppas du mår bättre.

Kram

ullie

mm såg gott ut

fin torsdag vännen kramar

Åsa A

Å vad gott!