Onsdag

 
så mycket nytt och fint från Rituals jag såg på Åhléns idag 😍
Älskar deras produkter.
 
Alexandra behövde en vårjacka så vi sprang omkring överallt och letade men ingen passade damen.
 
Tog en fika tillsammans innan Alex åkte hem igen !
 
vad hände med våren ?
Det är ju svinkallt ute och blåser isvindar.
 
Ewelina

Älskar rituals!

Natalie Salazar

ååh älskar verkligen Rituals :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh, älskar Rituals! :)

Polly

Vad härligt. Gott det såg ut. Kram

Cissi

Jag håller med din dotter, inte lätt att gitta någon snygg vårjacka i år ;)

Mysigt med lite kvalitetstid tillsammans iallafall <3

Susanna

Ja det är inte de lättaste när det gäller att handla kläder, speciellt när de har kommit in i en ålder när de vill välja själv ;) Men ni verkar ju fått en fin dag tillsammans =)

Kram

Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Svar: verkligen! Tycker att det är så svårt att bädda till i vagnen när vädret är olika från dag till dag

Yohanna af Skovde

Åååh! Älskar rituals! :)

Marie

Ohh den produkten kände jag ej igen, spännande, ska jag kika in =D

Här har regnet öst ner idag, verkligen öst

ullie

mys fika ja de e lite kräsna de där stora ibland o allt är så dyrt usch

fin fredag önskar ja dej fina så hörs vi kram

ajlimullersandvik.blogg.se

Rituals doftar ju så himla himla gott :D

Bambi

Vad trist att vädret inte var nå bra :/ Har inte varit ute än idag men jag ser att det är blå himmel och solen skiner. ^^