Påsklov

Älskade systrarna bus i soffan
Påsklovsveckan börjar lida mot sitt slut.
Ett ovanligt lov där jag som mest haft en massa att tråkigheter att ta hand om.Pappas bortgång tar lite på krafterna vilket är helt naturligt.
Att dra i väg på badhus eller något lekland orkas inte med just nu.
Jag är glad att barnen är nöjda som får vara hemma och lediga.
De har granntjejerna som de leker med om dagarna.
 

Engla har sovit över hos sin bästis i veckan,andra gången i sitt lilla liv hon har sovit borta från oss,tycker det var modigt att följa med dem hem,våran gamla granntjej som tyvärr flyttade förra helgen.
Så trist de har flyttat men tjejerna börjar bli stora och kan snart åka buss till varandra.
De hade haft jätteskoj tillsammans.
 
Syskon i lika kläder och Nova med sin glugg(sötis)
 
 
 
Vilma

ååh vilka mysiga bilder!

Netti Starby

Så fina tjejer du har! Kram

Yasameen

åh vilka fina flickor! kram

ullie

ja vi har ju oxå masa så att de bara gilla at va hemma är skönt .
ja det är så himla kul men gud massa att göra o flytta allt .
Söta dina sessor är lik mamma <3
kramar o fin lördag kram

Eva`s blogg

naw så söta dem är :) vi hade inte svart alls, det valde min mamma att hon inte ville ha så det är så olika jätte fina saker ni köpt ...hoppas du får en fin söndag ta hand om er kram

Susanna

Vilka sötnosar <3 förstår att inte orken finns, men ofta så är barn nöjd med att bara få leka..Va kul att få sova över, min son har aldrig sovit över hos en kompis, han ska vara hemma med mamma.. önskade bara för han skull att det kommer en dag då han vill sova hos en kompis och vill släppa taget lite. men jag tror det är mitt fel då jag är sjuk att han inte vill lämna mig riktigt..

Kram