Present

 
Jag har fått en liten söt MK väska av min sambo.
Han skulle givetvis aldrig själv komma på tanken att köpa hem den från NY.
Alltså det var jag som skickade ett sms till honom för han kan verkligen inte köpa presenter när han reser;)
Men jag blev superglad och tacksam för denna väska har jag velat ha länge.
Han är världens snällaste.
 
 
Nu ska vi fortsätta våran Lördag med lite hemmafix sedan måste jag till pappas bostad för att hämta post.
Vad händer hos er ?
 
Natalia Richardson

Åh vilken fin väska du har fått.
Hoppas det går bra för dig i dag, själv ska jag ut på landet behöver komma ut. Efter allt jobbigt och den tunga sorgen.
Kram..

Cissi

Fin!

Den är du värd ;)

Malin Thorell ♔

Jättefin väska :D

starsinlife.blogg.se

Åhh så snygg den är, vilken klippa din sambo är:) själv jobbar jag idag, ska ut och äta ikväll när jag kommer hem

Eva`s blogg

Jätte fin & skoj med överraskning :) hoppas ni får en mysig lördag tillsammans kramen

Natalie Salazar

super fin :)
men ibland är det bäst att visa bild till dem så att dem inte kommer hem med en typ grön ful fluffig väska eller nått :P haha

Sanna

Superfin väska :)

Netti Starby

Vilken fin väska du fick! Kram

beccalundin.blogg.se

Vilken snäll sambo, fin väska👜

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Vilken fin väska :). Perfekt present :).

Susanna

Hej fina du, hoppas att allt har gått bra, så bilderna och det var jättefint.. Vilken fin väska du har fått, riktig snygg och visst måste man påminna dom ibland =) du kommer vara riktig snygg i väskan ;)

Kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Snygg väska! Du förtjänar all pepp du kan få just nu!
Kram

Maria

Sååå fin, förstår att du blev riktigt glad.
Kram

Marie

Jättefin =D

Pauline Hurtig

vad fin! roligt med present :)